sunnuntai 12. helmikuuta 2012

Blog award

Säännöt:
1) Kerro linkin kera blogissasi, kuka lahjoitti sinulle tämän awardin.
2) Kirjoita seitsemän random faktaa itsestäsi.
3) Lahjoita tämä sama award 15 blogille/bloggaajalle.

Tämän awardin sain
Emmalta

Tässä Faktat:

1. Kävin kaksi vuotta lukiossa, jonka jälkeen keskeytin opinnot ja aloin opiskella puutarhuriksi. Todella mielenkiintoinen ammatti :)

2. Pidän hevosista. Ratsastusta olen harrastanut(harrastin) jo monta vuotta, ehkä 8? En ole pitkään aikaan enää pysynyt mukana laskuissa. Nykyään käyn kuitenkin tallilla todella harvoin, sillä viikot olen koulussa, eikä viikonloppusinkaan tahdo löytyä aikaa. On kuitenkin todella mukavaa aina välillä päästä hevosen selkään :)

3. Pidän autolla ajamisesta ja voisin hyvin vain ajella ympäri kaupunkia monta tuntia kuunnellen musiikkia kavereitteni kanssa :)

4. Minulla on kaksoissisko, ja olen häntä puoli tuntia vanhempi (jee!). Emme yhtään näytä toisiltamme, eikä kukaan koskaan tahdo uskoa että olemme sisaruksia - eikä ainakaan kaksosia!

5. Rakastan ruokaa :) Hyvä ruoka, parempi mieli.

6. Minulla ei ole kunnon sänkyä, vaan nukun kotona laatikossa joka vedetään siskon sängyn alta ulos iltaisin :D Onneksi siinä sentään on kunnon patja. Se on kuitenkin paras sänky ikinä!

7. Kesällä kävelen ympäri puistoja ja katselen kuinka herkullisilta voikukanlehdet näyttävät ja keräilen niitä melko tiuhaan tahtiin. Marsuni eivät ole aivopesseet minua ;)

Lahjoitan tämän awardin seuraaville blogeille/ bloggaajille:
Kaikki lukijat, jotka haluavat saavat vastata tähän awardiin :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti